Kriptovalutával a jövő felé

Jó hírek számunkra

Jó hírek számunkra

Ismét emelkedik a WBT árfolyama!

2021. május 04. - Petyaana

Elámulva néztem az árfolyam -diagrammot… fantasztikus! Én még ilyet nem láttam! De mint kiderült, más se, illetve az ethereum ismét új rekordot döntött.

Annak idején, mikor az első bitcoinjaimat megvettem (mármint 1 BTC-m sose volt -sajnos), szóval mikor először vettem bitcoint, naponta többször nézegettem az árfolyamot, sokat sírtam: hol a boldogságtól, hol a szomorúságtól… szóval amit biztosan megtanultam akkor, hogy nem nézegetjük naponta, naponta többször pedig semmiképpen sem az árfolyamot! Persze ezt most nem tudtam megállni

A bejegyzés trackback címe:

https://futurethecrypto.blog.hu/api/trackback/id/tr9016521724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása